V našem podjetju skrbimo in vnašamo poslovne dogodke, kot kasneje opravimo računovodenje vseh listin, z naprednimi programskimi paketi.

Pa si poglejmo primer naprednega poslovanja, kjer vaša pisarna zagotovi sken poslovne dokumentacije, katero pošlje na določen ePoštni naslov.

V nekaj trenutkih dobimo podatek o vnosu poslovnih listin, zato se nemudoma lotimo knjiženja poslovnih dogodkov. Po končanem delu je podatek knjiženja na volju vsem uporabnikom programa.

primer knjiženja računa in vizualizacija

Vizualizacija in povezava z dokumenti je temeljnega značaja. Vsak pregled podatka iz glavne knjige, odprtih postavk, pregled izdanih ali prejetih računov je tako povezan z točno določenim dokumentom. Ni več potrebe po iskanju dokumenta v redniku, dovolj je da opravite klik ali dva in dokument pregledujete v tem času. Lahko si zamislite, kako prihranite čas samo s pregledi dokumentacije.

Prihranite dragoceni čas in denar pri sodelovanju z računovodstvom

  • Poslovite se od papirnatih računov
  • Izdajte fakturo v nekaj sekundah
  • Pregled nad poslovanjem je vedno na voljo
  • Stroške uporabljenega dela za pripravo dokumentov, pisanja in pošiljanja računov ter ostalih listin, pa zmanjšate za 30 %.

Olajšana dostava dokumentov računovodskemu servisu in poenostavljeno sodelovanje z računovodjo

  • Vsi skenirani dokumenti se samodejno vnesejo v bazo.
  • Preglednice prihodkov in stroškov so vedno na voljo.
  • Elektronska hramba dokumentov.

Večja preglednost vašega poslovanja

  • Grafični prikazi poslovanja.
  • Analize prihodkov in stroškov po meri.
  • Hiter dostop do seznama dolžnikov.

Elektronska hramba vseh dokumentov

  • Rešite se registratorjev in dokumentacije v omarah in skladiščih.
  • Priklic dokumenta iz arhiva z nekaj kliki.
  • Popolna varnost pred uničenjem dokumentacije.

Več o “Pisarni v oblaku” si preberite TUKAJ.